سوالات متداول خریداران

در صورتی که محصول تحویل داده شده سالم باشد و بعد از تحویل شامل موارد گارانتی باشد، این محصولات تعویص خواهند شد.

پرداخت محصولات بصورت آنلاین است. در صورتی که نیاز به خرید بصورت غیر آنلاین دارید، از طریق فرم تماس با ما یا شماره‌ی تماس ۰۲۱۸۸۳۲۴۹۹۸ با ما ارتباط بگیرید.

پس از نهایت ۷۲ ساعت مبلغ واریزی به حساب شما بازگردانده می‌شود و می‌توانید مجدداْ خرید خود را انجام دهید

نام و برند محصول خود را برای ما از طریق فرم تماس با ما ارسال کنید تا برای شما تهیه کنیم

در صورتی که از سفارش شما بیش از ۲۴ ساعت گذشته باشد، با کسر ۲ درصد از مبلغ، مابقی هزینه برای شما عودت داده خواهد شد. در صورتی که کمتر از ۲۴ ساعت گذشته باشد، با کسر هزینه‌ی تراکنش، کل مبلغ برای شما واریز خواهد شد.

پس از واریز وجه و موفقیت آمیز بودن خرید، ۲۴ ساغت برای پردازش محصول شما نیاز است. با توجه به منطقه‌ی ارسالی شما، بین دو الی هفت روز برای ارسال محصولات نیاز است.

در صورت بروز چنین خطایی، محصول را در اولین فرصت به آدرس پستی ما ارسال کنید تا اصلاح محصول انجام شود. هزینه‌ی عودت وجه به عهده‌ی فروشگاه است

بله. شما می‌توانید با تماس با شماره‌ی ۰۲۱۸۸۳۲۴۹۹۸ سفارش خود را تلفنی ثبت کنید یا مشاوران ما نزدیکترین مرکز خرید حضوری را به شما معرفی کنند.

بله. برای این کار باید هنگام ثبت نام بصورت حقوقی ثبت نام کنید.

همه‌ی محصولات دارای گارانتی هستند و معیار سنجش گارانتی‌ها با یکدیگر متفاوت است که در هر محصول نوشته شده است